Biuro Karier UKW

Aktualności

Bezpłatne szkolenie - Jak z pomocą Internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?

02.11.2021

Informacje od Organizatorów:

 

Już 9 listopada o godzinie 18.00 zapraszamy Was na bezpłatne szkolenie organizowane w ramach programu Firmy Jutra przez Google wspólnie z Polskim Funduszem Rozwoju i Operatorem Chmury Krajowej.

 

 

Opis: 

Wybierając się w internetową podróż w poszukiwaniu nowych klientów, bardzo często skupiamy się na celu zamiast na poszczególnych etapach tej wyprawy. Łatwo jest w ten sposób przegapić istotne szczegóły, dzięki którym możemy nasz cel osiągnąć znacznie szybciej i z lepszym skutkiem.

 

W trakcie szkolenia dowiesz się:

● jakie kluczowe elementy odpowiadają na stronie internetowej za widoczność w wynikach wyszukiwania;

● co sprawia, że użytkownicy chętniej odwiedzają strony internetowe i dokonują zamierzonych przez nas działań;

● co sprawia, że użytkownicy rezygnują z zapoznania się z ofertą;

● jak sprawdzić, czego dokładnie szukają twoi odbiorcy i o co pytają wyszukiwarkę;

● jakie narzędzia warto w tym celu wykorzystać.

 

Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych, a po zapisaniu się do programu, także do kursu wideo, poświęconego analityce i reklamie w internecie oraz możliwość wzięcia udziału w dyżurach eksperckich i indywidualnych konsultacjach z doradcą Google.

 

Zapisz się. Link do zapisów: Firmy Jutra - Grow with Google (events.withgoogle.com)

 

Osoba prowadząca:

 

Mateusz Adamiak

Doradca w programie Firmy Jutra

 

Od blisko czterech lat związany z digital marketingiem. Swoje doświadczenia zdobywał m.in. w: projekcie Google Internetowe Rewolucje, mass mediach (Grupa Onet, Telewizja Polska, Gazeta Wyborcza), a także we współpracy z uczelniami wyższymi.

 

Specjalizuje się m.in.: w analizie witryn pod kątem User Interface / User Experience, SEO i SEM; tworzeniu strategii marketingowych; działań w zakresie content marketingu; rozwoju social mediów (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Pinterest, Twitter); planowaniu kampanii reklamowych (Facebook Ads, LinkedIn Ads, Google Ads).