Aktualności
Rekrutacja do Linii Lotniczych Wizz Air
22.11.2021
Jeżeli marzysz o pracy w młodym, energicznym i przyjaznym zespole a przy tym chcesz poszerzyć swoje horyzonty w międzynarodowej firmie, mamy przyjemność poinformować Cię, iż w Twoim mieście organizujemy rekrutację na stanowisko Personelu Pokładowego do linii lotniczej Wizz Air.
BYDGOSZCZ FOR GDN AND OTHER POLISH BASES
Date: 25 November 2021 09:00 am sharp
Location: City Hotel, 3 Maja 6, 85-016, Bydgoszcz
W celu wyłonienia najlepszych kandydatów proces rekrutacji będzie składać się z następujących etapów:
• Autoprezentacja,
• Rozwiązywanie problemów,
• Ćwiczenie zespołowe,
• Prezentacja firmy,
• Końcowa rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowo informujemy, że cały proces rekrutacji może potrwać cały dzień i będzie prowadzony w języku angielskim. Zachęcamy do zabrania ze sobą przekąsek oraz napoi.
Na rekrutację należy przybyć o czasie (9:00) w stroju biznesowym wraz z CV w języku angielskim zawierającym aktualne zdjęcie.
Od kandydatów oczekujemy:
• Ukończone 18 lat,
• Wzrost 175cm dla Panów, 165cm dla Pań,
• Świadectwo ukończenia szkoły średniej,
• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie oraz piśmie,
• Ważny paszport (minimum 6 miesięcy),
• Umiejętność pływania,
• Brak tatuaży w widocznych częściach ciała,
• Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
• Konkurencyjne wynagrodzenie,
• Karierę w szybko rozwijającej się firmie,
• Przyjazne i wielokulturowe środowisko pracy,
• Zniżki na loty i bonusowe bilety lotnicze (nawet dla rodziny i przyjaciół),
• Pełne i bezpłatne szkolenie personelu pokładowego.
Szczegółowe informację dotyczące miejsca odbycia się rekrutacji znajdą Państwo w linku poniżej: https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/career/cabin-crew-flight-attendant/
Z uwagi na sytuację epidemiologiczną wywołaną COVID-19 prosimy o noszenie maseczek i zachowanie dystansu podczas trwania rekrutacji. W przypadku zaostrzenia restrykcji rekrutacja może zostać odwołana o czym będziemy informować Państwa za pośrednictwem naszej strony internetowej w zakładce Career.