Biuro Karier UKW

Aktualności

Bezpłatne szkolenie – jak pisać do Internetu, aby inni chcieli czytać i kupować?

24.03.2022

Informacje Od Organizatorów:

 

Już 30 marca o godzinie 19.00 zapraszamy Was na bezpłatne szkolenie organizowane przy współpracy z Biurem Karier UKW przez Google wspólnie z Polskim Funduszem Rozwoju i Operatorem Chmury Krajowej w ramach programu Firmy Jutra.

 

Dzięki szkoleniu „Webwriting - jak pisać do Internetu, aby inni chcieli czytać i kupować?” dowiesz się, w jaki sposób tworzyć wartościowe merytorycznie i równocześnie przyjazne dla algorytmów i internautów treści, dzięki którym Twoja oferta dotrze do znacznie większej ilości potencjalnych klientów.

 

Zwiększ skuteczność swoich tekstów dzięki wykorzystaniu narzędzi oraz praktycznych wskazówek. Dowiedz się krok po kroku, jak stworzyć teksty, które będą interesujące dla czytelników i równocześnie zwiększą sprzedaż.

 

Dla kogo jest to szkolenie?

 

Szkolenie adresowane jest dla osób, które myślą o swojej działaności gospodarczej. Dzieki niemu dowiesz się, w jaki sposób komponować treści do Internetu, aby poza wartością merytoryczną skuteczniej przyciągały potencjalnych klientów i zachęcały do zakupu Twoich produktów lub usług.

 

Co zyskujesz?

 

W trakcie spotkania doradca Google z programu Firmy Jutra skoncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomogą Tobie stworzyć unikalne, wartościowe i skuteczne teksty do Internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych.

 

 

Szkolenie odbywać się będzie na platformie MS Teams.

 

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy i zachęcamy do uczestnictwa w szkoleniu !

 

Link do kanału:

 

https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3aWkEtTpmkBPnq34fPhIYfcoBnDzicK_lY8EiRlYpKt3g1%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=2fd821b1-f4b5-489e-a6a6-7df065fa3487&tenantId=3ccf64f7-0df2-4de7-8098-91edb59693e4

 

Kod do zespołu:

 

q1hsms2

 

 

Osoba prowadząca:

 

Agnieszka Kapusta

Doradca Google w programie Firmy Jutra

 

Z marketingiem internetowym związana od 2012 r. Zajmuje się opracowaniem strategii działań promocyjnych w Internecie oraz analizą ich efektów. Doświadczenie zdobywała w agencji interaktywnej, a następnie jako freelancer współpracowała z markami z tak różnych branż jak beauty, nieruchomości czy przemysł.

 

Głęboko wierzy, że analityka i odpowiednio dobrane kanały komunikacji to więcej niż połowa sukcesu. Aktualnie doradca w programie Firmy Jutra.