Biuro Karier UKW

Aktualności

Jak rozpocząć sprzedaż w sklepie Internetowym i pozyskać klientów? – Zapraszamy na darmowe szkolenie!

18.03.2022


Prowadzisz lub myślisz o prowadzeniu własnego sklepu internetowego? Czy zastanawiałeś się/ zastanawiałaś, jak efektywnie sprzedawać swoje produkty/ usługi? Jeśli tak, już Teraz weź udział w szkoleniu.

 

Informcje od Organizatorów:


Google, PFR i OChK zapraszają na szkolenie w ramach programu Firmy Jutra, w trakcie którego dowiesz się, jakie narzędzia i dobre praktyki przybliżą Twój sklep do osiągania najlepszych wyników sprzedaży.


Termin szkolenia online: 22.03.2022 godz. 19:00


W trakcie spotkania opowiemy:

● jakie są najnowsze trendy w sprzedaży przez Internet;
● w jaki sposób przygotować stronę sklepu na odwiedziny użytkowników;
● w jaki sposób zadbać o widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania;
● jak reklamować ofertę sklepu w wyszukiwarce i od czego najlepiej zacząć;
● jak promować sklep na podstawie mediów społecznościowych;
● jak analizować dane i optymalizować działania związane ze sprzedażą.

 

Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie jest dla wszystkich osób chcących rozpocząć sprzedaż produktów lub usług przez Internet. Dzięki niemu dowiesz się, w jaki sposób przygotować sklep internetowy i o co zadbać, aby zwiększyć szansę na sprzedażowy sukces.

 

Co zyskujesz?
W trakcie spotkania doradca Google z programu Firmy Jutra koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomogą rozwinąć sprzedaż za pośrednictwem Internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych.


Nie czekaj i dołącz do spotkania już TERAZ!


Link do kanału: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aqWhw9qTXPGrn2aTf3gYpvJ_8aosj4R5SinJqEbOMTLw1%40thread.tacv2/conversations?groupId=f3680388-8c5f-4a94-bddf-469b232b94ea&tenantId=3ccf64f7-0df2-4de7-8098-91edb59693e4

Kod do zespołu: u1hgl9q


Spotkanie poprowadzi Mateusz Adamiak:

 

Doradca Google w programie Firmy Jutra. Od blisko czterech lat związany z digital marketingiem. Swoje doświadczenia zdobywał m.in. w: projekcie Google Internetowe Rewolucje, mass mediach (Grupa Onet, Telewizja Polska, Gazeta Wyborcza), a także we współpracy z uczelniami wyższymi. Specjalizuje się m.in.: w analizie witryn pod kątem User Interface / User Experience, SEO i SEM; tworzeniu strategii marketingowych; działań w zakresie content marketingu; rozwoju social mediów (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Pinterest, Twitter); planowaniu kampanii reklamowych (Facebook Ads, LinkedIn Ads, Google Ads).